Race to Witchmountain
Race to Witchmountain var grymt bra!
Det är en Sci-fi thriller kan man säga.
Så gillar man sådant så ska man absolut se den!
Känner att jag ger ut väldigt höga betyg här,
men jag måste ge den:
Definitly mabye
på Definitly mabye .
Den slutade precis som jag önskade
och den var jätte bra!
Den får helt klart :
Se den!
The proposal
Nu har jag ägnat en och en halv timma ungefär,
till att kolla på The proposal.
Och jag måste säga att reklamen för
filmen ger lite falska förhoppningar tycker jag.
Men missuppfatta mig inte.
Den var jätte bra!
Men kanske inte så bra som jag hade hoppats på.
Men den förtjänar i allafall:
Helt klart sevärd!
Penelope
17 Again
Vi möter en 37-årig bitter och cynisk version av Mike, en människa som hatar sitt liv och låter sin omgivning veta det precis hela tiden. Men när hans fru slänger ut honom och han får sparken från jobbet möter han en märklig gammal man och snart har han blivit den unga versionen av sig själv igen. Frågan är vad han ska göra med sin chans att rätta till saker?
En jätte rolig film och jag rekomenderar den starkt.
Det är inte bara en vanlig komedi som
man redan från början vet vad som kommer att hända,
utan den är full av överraskningar.
Knowing
med Nicloas cage i huvudollen.
1959 grävs en tidskapsel ner i marken, vid en skolceremoni. Kapseln är avsedd att öppnas 50 år senare, 2009. Alla barnen i klassen får lägga ner en teckning, av hur de vill att framtiden ska se ut. Men den dystra lilla flickan Lucinda är inte som de andra barnen. Hennes bild av framtiden är ett papper fyllt med siffror. Men det kommer senare att upptäckas vara något mycket mer än bara obetydelsefulla nummer...
Den är absolut sevärd och jag tycker mycket om
Nicolas Cage filmer.
Men tyvärr så får den av mig bara:
Barnhemmet
Jag personligen är inte jätte förtjust i just
genren skräck och jag kan inte
påstå att den filmen var jätte läskig.
Men för er som tycker om skräck så är den nog värd
att se i allafall.
Av mig får filmen:
John Tucker must die
Taken
När jag såg den fick jag en känsla av Rambo
och de filmerna älskar jag.
Denna filmen är inte alls som Rambo, men
på något sett endå.
jag tycker absolut att ni ska se den om
ni inte gjort det.
Filmen får av mig:
Se den!
The lake house
The lakehouse
Filmen är en kärlekshistoria med ett ovanligt problem.
Kate Forster (Sandra Bullock) och Alex Wyler (Keanu Reeves)
börjar brevväxla med varandra och inser snart att de båda lever på samma dag,
men två år isär, hon under 2006 och han under 2004.
Filmen har ett budskap om att man ibland får låta de
ologiska tingen vara och lyssna till sitt hjärta.
Det är den bästa filmen jag sett!
Den får lätt:
LÄNK TILL TRAILER
Labor Pains
Har ikväll tittat på Labor Pains med Lindasy Lohan
som huvudrollen.
En rolig film om tjej som låtsas vara gravid
för att få behålla jobbet.
Av mig får filmen
Romantik
eller inte rekomendera.
Romantiska filmer som jag sett och vill dela med mig av.
Drama
Här kommer alla Dramafilmer som jag vill rekomendera
eller inte rekomendera.
Dramafilmer som jag sett och vill dela med mig av.
Action
eller inte rekomendera.
Actionfilmer som jag sett och vill dela med mig av.
Skräck
eller inte rekomendera.
Skräckfilmer som jag sett och vill dela med mig av.
Thriller
eller inte rekomendera.
Thrillerfilmer som jag sett och vill dela med mig av.
Tjejfilm
eller inte rekomendera.
Tjejfilmer som jag sett och vill dela med mig av.
Komedi
eller inte rekomendera.
Komedifilmer som jag sett och vill dela med mig av.